Türkiye’nin Dev Market Zinciri İsmini Değiştirdi: KOOP Market Dönemi Başladı
Türkiye’nin Dev Market Zinciri İsmini Değiştirdi: KOOP Market Dönemi Başladı
Türkiye Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, yeni marka kimliğiyle artık “KOOP Market” adıyla hizmet verecek. Yeni marka, Tarım Kredi Holding tarafından düzenlenen basın toplantısında duyuruldu.
Tarım Kredi KOOP Market Genel Müdürü Şevket Varol Halepli, markanın yaklaşık 6 ay önce yenilendiğini ve yeni açılan ya da yenilenen mağazalarda logonun değiştirildiğini belirterek, mevcut eski mağaza tabelalarının değiştirilmeyeceğini açıkladı.
Halepli, KOOP Market’in sadece bir market zinciri olmadığını, üreticiden tüketiciye uzanan büyük bir ekosistemin son halkası olduğunu vurguladı. Ürünlerin çiftçiden alındığını, kooperatif bünyesindeki fabrikalarda işlendiğini ve doğrudan tüketiciyle buluşturulduğunu söyledi.
Türkiye genelinde 2.356 KOOP Market bulunduğunu ifade eden Halepli, bakkal konseptindeki özel reyonlarla birlikte toplam satış noktasının 4.500’e ulaştığını bildirdi. 2026’da yeni konseptle 150 mağaza daha açılması hedefleniyor.
Tarım Kredi Holding YK Üyesi Yılmaz Bademli ise “Uçtan Uca Modeli”nin çiftçiden tüketiciye kadar tüm aşamaları kapsadığını belirtti. Ayrıca Sıfır Atık Projesi kapsamında bazı mağazalarda süt ve yağ dolum istasyonlarının bulunduğunu, gelecek yıl bu sayının artacağını ifade etti.
Marka değişikliğinin tüketici beklentilerine daha iyi yanıt vermek için yapıldığı, şeffaf ve güvenilir bir perakende anlayışının hedeflendiği belirtildi.
